Tuesday, December 21, 2010

Melayu dari keturunan Nabi Ibrahim A.S ???

Ha... korang mesti terpinga-pinga kan bila bace tajuk entri aku kali ni. Bukan lah ape sangat pun
aku just nak UP kan satu blog ni yang haku jumpe mase aku jalan2 tadi. Tekejut gak bile aku mula-mula jumpe tadi. :D

Ni URL die :http://mistisfiles.blogspot.com/

So sesape yang dah bace... sila pergi kat ruangan komen aku.. bg pendapat pasal ape yang kamu sedang pikirkan bila lepas baca blog tu... ok?? :D

5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

nak terjah laa
thx for the information yaaa

kaminakueh said...

okiedoki.... :D same2.. g terjah reramai...

En.Perghh said...

kok yea pun buat la entry ke...rumusan ke..hampeh boto la ekau nih.. thanks 4 da info(nak tiru anisa) btw.. =P

kaminakueh said...

aduih... kalo aku nk rumusan jadi panjang nanti... tu yg aku wat ringkasan tu... hahahha!

Anonymous said...

http://www.archive.org/details/BuyTylenolNoPrescription_630