Wednesday, December 8, 2010

Buka mata = buka blog...(Mr. Bean)


Ishh... Bangun2 ajer dari tido, mesti aku trus bukak blog,facebook, dan cek result final sem ni. ahahahaha!
...
Sebenarnya aku tensen ni sebab kena handle kes makcik pulak. Aku tak suka sangat nak gaduh2 dengan makcik ni. Tapi bila dah gaduh, memang frustrating moment betul la. Sebab tu lah kene kahwen cepat2, supaya tak banyak masalah yang timbul. Ni sume syaitan punye kerja yang menyebabkan masalah ni... ish3...

Tak mengapelah kita tutup cerita makcik, kita bukak cerita Mr. Bean edisi kartun yang mana adik aku pagi-pagi tadi ni memekak time aku tido. Tensen jugak la, tapi naseb baek die memekak, bley aku bangun n wat keje trus. Banyak lagi kerja ni.. addddeehh!

Semalam aku lepak uma pakcik aku dari petang sampai ke tengah malam sebab ada buat job sikit. Tapi ape yang aku dapat semalam memang bermakna buat aku lah. Aku kongsi pendapat dengan pakcik aku pasal pekerjaan dan bisnes. Dia ni memang observe and analyze pnya orang, yang mana sama macam aku. Tapi perspektif dia up siket la...hehehhe!

Apa yg aku dapat malam tadi akan aku kongsikan nanti, bukan sekarang yer... Sebab aku BZ.. hahaha!!

Jadi selamat hari Rabu untuk korang semua. Aku nak wat kerja smpai lebam ni.

Daaa~~

Assalamualaikum.

No comments: