Friday, December 10, 2010

Baru sampai Rumah.... Kerja tergendala 1 hari lebih..




Ok! cukup masa untuk enjoy. Sekarang masa untuk buat buat kerja yang belum lagi disaiapkan,
esok mau hantar der. Mati wooo kalau tak siap.. addeehh!!

Sebenarnye aku baru balik dari keluar jenjalan dgn makcik hik3!!

Yes! sekali lagi falsafah aku betul "sayangkan makcik, tinggal-tinggalkan" yes!!

Yela mana tak nye, padahal baru ajer keluar jenjalan kat shopping komplex, makcik menyatakan yang dia makin rindu pulak lepas aku hantar dia balik rumah. hik3!!

Plus++ yg buat aku rasa terharu, dia ckp terima kasih and sunguh heppy dpt keluar jalan2 dengan aku...

sooo... kwn2.. ingat la yer, sayangkan makcik tinggal2 kan... erm maksud ayat aku tu bukannye buat tak taw kat dia. Tapi kurangkan la melayan diorang.. yang penting2 je...

daaa.... Assalamualaikum...

2 comments:

Anisa said...

heh
cite tu best

kaminakueh said...

cite love guru ni??? serious ak lom tgk lg.. hahaha