Sunday, December 26, 2010

Lupa Password Blog ni!!

uish... lame jgak la aku x updatekan belog kesayangan aku ni huhuhu.. Maklum la sekarang ni sebok siket yela banyak giler keje nak kena settle-kan so terpaksa la slow siket blogging ni.

Nak dijadikan cerita bila aku nak log in masuk balik ke belog ni sampaikan username ngan password pun aku terlupa. Mana tak nya dekat seminggu jugak la aku tak update kan kengkawan?

Puas aku try satu-satu , tak boleh masuk jugak. Last-last aku teringat balik aku ade simpan password tu kat satu tempat yang bernama 'Folder Password'. hehehe!

Perghh.. ni baru hal kecik je dah boleh lupe. Macam mana besok tak kan anak ngan bini pun terlupa jugak?? hehehehe!
Alang-alang dah tulis entri maen-maen ni aku nak sampaikan terima kasih banyak-banyak kat kengkawan yang support belog ni. Yela kalo korang tak ada mesti aku pun down jugak nak menulis ni. Hahahaha!

Buat masa ni tak ada tajuk lagi aku nak menulis kat sini. Tapi aku akan abeskan jugakla penulisan aku pasal duit tu. Tak kusangka sampai 3 part kene tulis ek??

Lastly dengan bangganya aku support dan bagi dorongan kat korang untuk rajin-rajin komen kat blog aku ni walaupun korang tak menulis blog. Ini adalah kerana untuk membantu aku mendapatkan idea untuk menulis. Aku tak suka cerita kosong sangat sebab nanti otak aku ni jammed tak bejalan. Sebab tu ak kene tulis ilmiah siket hehehehe!

Kalau ade tajuk or suggestion please write a comment on this post. Segala kesulitan amat dikesali. Harap Maaf. :D

Assalamualaikum

No comments: