Saturday, November 27, 2010

Terlepas Satu Nikmat Hidup.... :((


Assalamualaikum diucapkan kepada pembaca-pembaca semua.Hari ni aku betul-betul menyesal kerana terlepas satu nikmat...

Hari ni aku tak nak berceloteh panjang-panjang sangat sebab sok aku ade final paper. Aku cuma nak memberi peringatan kepada DIRI AKU dan juga korang semua.

Sebenarnyo apa yang den maksudkan, dengan tajuk de tu ha. Hari ni aku terlepas satu lagi peluang dalam hidup aku yang dipanggil NIKMAT MENZIARAHI ORANG MENINGGAL DUNIA, iaitu bapa kepada sahabat baik aku Ramzul Ehsan telah pergi malam tadi. Sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah. Al-Fatihah...

Bagi aku memang rugi gila aku tak dapat pergi ziarah walaupun aku ada hal yang tak dapat nak dielakkan.

So stakat ni jelah aku tulis, untuk santapan rohani kita semua nanti hari ahad aku tulis lagi.. daaa... Assalamualaikum...

No comments: