Sunday, November 14, 2010

New Concept of This Blog

Salam,

Hari ni aku x berapa larat nk posting sebab aku x cukup tido. Asal aku baru nk lelap mate ajer , budak2 ni kejut aku. Jadi aku x cukup tido menyebabkan kpale aku jadi tension, stress sampai sakit kpale yer! yer!

Ha aku tak ade ape nak kongsikan sangat pun hari ni cuma, nk cerita sikit la pasal konsep blog ni lepas ni.

Mungkin lepas ni banyak postin yang akan datang adalah berunsurkan ilmiah sikit da sedikit sahaja pembangkangan sebab sekarang ni aku dalam proses pembelajaran semula. Jadi apa, yang ingin aku ketengahkan disini adalah, aku akan menulis mengikut apa yang aku belajar pada hari tersebut.

Sebagai contoh, tadi aku tengok video ceramah yang bertajauk pemerintah zalim oleh ustaz kazim. Oleh yang demikian aku akan huraikan tajuk tersebut berdasarkan pengalaman aku siket dan ilmu yang aku baru dapat tu siket. Mengerti??

Tujuan aku buat macam tu adalah sebab aku nak peringatkan diri aku dan juga pembaca semua tentang betapa pentingnya kita manfaatkan usia muda kita ni, dan apakah potensi sebenar usia muda kita ni boleh gegarkan dunia atau tidak. Seperti kata sukarno(kowt, mls nk searh jap sebab sakit kepala) hehehe... "berikan aku 10 orang pemuda dan aku akan gegarkan dunia".

Kenapa orang muda??? heh3!...

No comments: