Friday, November 4, 2011

Wooohooooo Paan is Back!

Bile lame tak nulih belog ni care nak gune belog pun da lupe da. Addeehh..

So wassap y'all??

Agak sekian lama aku membisu baru sekarang aku rase nak nulih balik, ye la sebab selama ni aku balik kije mesti penat tahap moksya. Balik rumah je tengok youtube sekejap lepas tu terus tidor. Memang tak la nak mengadap belaog ni kan.

So aku nak mulakan dengan yang pendek-pendek je supaya korang tak boring bila nak refresh balik ingatan korang terhadap belog aku ni. So aku nak mulakan dengan video kat bawah ni...

layan.....



Halamak! cara nak embed video kat belog pun dah lupa.

So ni video Juara AJL tahun 92 iaitu lagu Untukmu Ibu oleh EXIST. Bukan Exorcist ye.. tu cite hantu..

Bukan apa, aku amazed by mamat Exist yang pada masa tu dapat kalahkan otai-otai macam SEARCH, WINGS,DAMASUTRA dan lain-lain. Korang leh bayangkan tak kalau Mamat tak buat hal , dia boleh pegi sampai mana??


Bulan maybe??

Ok That's all y'all. Daaa..

2 comments:

nadh said...

mungkin la..bulan bintang kutt..tp lagu untukmu ibu mmg legend

kaminakueh said...

sebab tu ak ckp.. lagu ni legend.. siap ngn penyanyi die gempak gile... mane ade mamat bekerut dahi mase tarik lagu ni... selamber badak je..